În cazul în care clientul doreşte ca marfa să ajungă prin curierat rapid poate să procedeze astfel:

1.    a) Clientul face o comandă telefonic, prin email sau fax;
       b) Clientul este anunţat printr-un e-mail de inştiinţare (pentru confirmarea comenzii şi verificarea adresei de livrare, cu privire la valoarea mărfii expediate şi a costurilor de transport etc.) sau telefonic asupra inregistrării a noului comanda;
       c) După confirmarea comenzii de către clientul cu privire la valoarea mărfii expediate şi a costurilor de transport, marfa este livrată în 24 ore (max. 48 ore) în orice localitate pe teritoriul ţării.

2.    Fan Courier va livreaza marfa.


3.    Pe documentul de transport va fi trecută şi suma pe care expeditorul o doreşte în schimbul
mărfii, suma ce va fi trecuta la rubrica “RAMBURS”. În condiţiile în care expeditorul doreşte ca banii să i se întoarcă în plic, va trebui sa trimită odată cu marfa atât factura cât şi chitanţa.

În condiţiile în care expeditorul doreşte ca banii să i se intoarcă în cont, va trebui să trimită
odată cu marfa doar factura, deoarece chitanta o va lăsa FAN Courier clientului.
Banii vor fi returnati expeditorului din momentul livrării coletului.
Expeditorul are un contract special cu FAN  Courier si toti clientii beneficează de taxe de transport mai mici, promotionale decăt cele standard practicate de FAN Courier.